WIJ ZIJN SISMATEC
Verbetervoorstel
Aanmelding verbetervoorstel en klacht
Samen werken aan topprestaties
Invulformulier verbetering | klacht
Uw aanmelding is ingediend. Wat is het vervolg?
Als u bijgaand formulier heeft ingediend, dan zal onze service afdeling samen met de verantwoordelijke proceseigenaar bij Sismatec de klacht opnemen. Aan de hand van uw aanmelding verbetervoorstel lopen wij het proces na, nemen eventueel contact met u op voor meer details en zoeken wij intern of samen met de fabrikant naar de best mogelijke (toekomstige) oplossing.
Een oplossing van uw klacht kan op velerlei manieren worden gevonden. Soms kunt u na een tip van ons de klacht zelf verhelpen, maar het kan ook zijn dat wij een service engineer bij u langs moeten laten komen om de klacht te verhelpen. Of dat wij met de fabrikant naar een oplossing moeten zoeken. Afhankelijk van de aard en de snelheid waarmee we kunnen oplossen, gaan wij uw probleem of wens inplannen. Dat betekent vooral communicatie m.b.t duur, inhoudelijke oplossing zoeken, eventuele vervolgafspraken maken en met u een eindgesprek voeren m.b.t. de geboden oplossing.